4 Juli 2015 Dag 73
Het was echt heerlijk op het land. Lekker windje en vrolijke honden.
Iva had wel onze drinkflesjes gepikt en had daar dikke pret mee.
Ook de grote honden hebben er een feestje van gemaakt vanmiddag.
Van mij mag het weer nog maanden zo blijven. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
30 Juni 2015 Dag 69
Warme dag vandaag, maar wel helemaal mijn weertje.
De honden hebben het rustig gehouden.
En hebben niet echt lopen rennen.
Gelijk hebben ze. |
.gif)
.gif)
.gif)
29 Juni 2015 Dag 68
Ika is vanmorgen met haar nieuwe baasje meegegaan.
Altijd vervelend, maar ze heeft een gouden dak gevonden. En het nu al heel erg naar haar zin.
Iva heeft vanmiddag lekker gespeeld met de andere honden. En ligt nu uitgeteld in de mand te slapen.
Als Iva eind van de week ook weg gaat zal het toch wel heel gek zijn. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
27 Juni 2015 Dag 66
We gaan nog 1 week genieten van Iva.
Tika gaat maandag al weg.
Wat zal het weer stil worden. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
26 Juni 2015 Dag 65
Vandaag niet het mooie weer wat ons beloofd was. We hebben tot zelfs nog een beetje regen gehad.
Maar gezellig was het wel de hele dag. Allemaal honden mensen op visite.
En honden allemaal met elkaar lol. Dit asoort dagen vervelen nooit.
Niet voor honden en niet voor mensen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
24 Juni 2015 7 Weken oud!
Vanmiddag waren de mannen er ook, Dus een drukte van belang op het land.
Mannen rondrennen, en de honden zijn dan ook veel drukker. Alles ligt nu ook uitgeteld te slapen.
Maar genieten was het wel. Zo leuk om te zien hoe de jongens met de honden omgaan.
En de honden met de jongens gaat ook hartstikke leuk.
Het zonnetje was er ook nog bij, maar de wind was nog wel koud. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
23 Juni 2015 Dag 62
Een grijze lucht en hartstikke koud! Het is allegaar niks waard. De kachel brandt in huis en dat op 23 juni... Hopelijk wordt het nu snel beter. Gelukkig vinden Tika en Iva het heerlijk om buiten te rennen en vermaken ze zich prima, die hebben geen last van de kou. Ze banjeren het hele land in de rondte.
En vinden alles en iedereen leuk. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
22 Juni 2015 Dag 61
Nog steeds geen echt mooi weer, Maar gelukkig hebben we ook geen regen gehad vandaag. En hebben ze vanmiddag heerlijk lopen spelen. De tunnel wordt wel voor heel veel doeleinden gebruikt.
En de tent kreeg ook een beetje een raar model. Maar dat moet kunnen zolang ze maar pret hebben.
En dan genieten wij er ook van. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
21 Juni 2015 Dag 60
Vanmorgen vol goede moed naar een tuincentrum met de pups. Leuk dachten we. Staan we voor de deur is het verboden voor honden. Dan maar naar een leuk losloopgebied. Komen we een Border Terier tegen die meteen de pups gaat terroriseren. Zegt zijn baas doodleuk, "hij bedoelt het niet zo hoor". Nee ken wel zijn, maar hij doet het wel. En ik ben daar niet blij mee. Gelukkig herstelden de pups zich meteen. En na nog een stukje gewandeld te hebben zijn we weer naar huis gegaan. Vanmiddag hebben ze zich uitgeleefd op het land achter. En nu liggen ze uitgeteld te slapen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
20 Juni 2015 Dag 59
Vandaag best veel klusjes om huis gedaan, maar vanmiddag toch lekker de tijd genomen om met de honden het land op te gaan. Altijd het gezelligste moment van de dag. Je wordt helemaal blij als je de honden zoveel plezier ziet hebben. Iets wat ik echt voor geen goud zou willen missen. Nog maar even en dan gaan de pups hun eigen weg, Maar gelukkig hebben ze beide top baasjes. Daar hebben we het volste vertrouwen in. Maar toch..... ik ga ze wel heel erg missen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
19 Juni 2015 Dag 58
Wat een plezier vanmiddag. Kinderen rennen en spelen, (Milan in de poep uitgegleden en Thijs een bloedneus), Maar dat mocht de pret niet drukken. Ze maakten er beide geen probleem van en gingen meteen weer spelen en rennen met de honden. Ook de pups vonden het gezellig om achter de jongens aan te rennen en vermaakten zich prima Ze zijn wel verder op zoek naar de mol gegaan en met zijn allen een behoorlijk gat gegraven. Moet kunnen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
18 Juni 2015 Dag 57
Ik had gisteren echt geen tijd om de foto's te versturen. Ik kom iedere dag echt een paar uur tekort. 10 dagen in de week en 36 uur per dag zou mij een stuk beter uitkomen. Maar vanmiddag met zijn allen naar het land. Logeer Whippets mee. Leroy en Odin kwamen. Dit is voor mij echt iedere dag een feestje, Heerlijk naar de honden kijken en observeren. Zien hoe ze samen spelen, maar dan ook weer hun eigen gangetje gaan. De pups, bijna 8 weken die alles leuk en gezellig vinden en nergens bang van zijn. Met zijn allen op zoek naar de mol. Die echt niet blijft wachten. Wat zal ik de pups gaan missen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
16 Juni 2015 Dag 55
Vandaag was Zoë een dagje meegekomen met Jamilla En natuurlijk mocht ze ook mee het land op om te spelen. Tika en Ika zagen haar meer als speelgoed dan als een speel kameraadje. Iva vond het wel leuk om haasje over te gaan spelen. En Tika had besloten om niet meer het braafste meisje van de klas te gaan uithangen. Dat was maar een eenmalige aanbieding. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
15 Juni 2015 Dag 54
Hoe het stoutste meisje van de klas. Vanmiddag in ene het braafste meisje van de klas was.
Tika die altijd vooraan staat met stoute dingen doe, had vanmiddag het stokje overgedragen aan Iva.
En werd die in ene de stoutste van de klas.
Maar ja, "komt goed zegt de fokker". |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
FILMPJES!!
TIneke heeft twee mooie filmpjes gemaakt!
Eén
van de eerste vier weken en één van een mooie lentedag.
Het is echt heel mooi geworden.
Klik op de foto's hieronder en bekijk ze via youtube.
|


13 Juni 2015 Dag 52
Weer terug uit Milaan en een jeugdwereldkampioen rijker, hebben we er vanmiddag meteen maar een feestje van gebouwd op het land. Bassen, Whippets en Dalmaten mee. Het leek wel herfst, maar daar hadden de honden geen erg in. Die hadden pret. Tika heeft Iva geleerd hoe je weg moet lopen. En Martijn fungeerde als ophaaldienst. Eigenlijk is het best wel tuig die twee. Maar wat zal ik ze gaan missen. Morgen de DIN fonds wandeling, Ik weet niet of we op tijd thuis zijn om foto's maken. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
9 Juni 2015 Dag 48
Vanmiddag waren Angel en Ivanka op visite, weer andere speel kameraadjes erbij. Ook de Whippet logeerhondjes gingen mee rennen. En ook hadden we Jan dag, Dus het was weer een feestje vandaag. Tika zorgde er weer voor dat iedereen goed in de benen bleef Die is op het moment kampioen niet luisteren Iva juist het tegen gestelde Maar zal ook wel weer eens omdraaien Morgen vroeg vertrek ik naar Milaan.
En als alles goed gaat zijn we vrijdagavond weer thuis. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
8 Juni 2015 Dag 47
Het was weer een feestjeop het land . De Whippet logeerhondjes waren ook mee. En ja, die kunnen ze natuurlijk iet bijhouden als die gaan rennen. Iva vindt dat prima, maar Tika vindt toch echt dat ze net zo hard moet kunnen rennen. Ook kwamen de jongens nog even gezellig meespelen. En dat is natuurlijk altijd succes verzekerd. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
7 Juni 2015 Dag 46
Mooi weer, lekker naar buiten, Veel honden mee.
Dus..... Veel te veel foto's maken, Maar wat een plezier hadden ze met zijn allen.
We hebben ervan genoten.
Dit willen we alle dagen wel. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
4 Juni 2015 Dag 43
Vandaag niet veel foto's Vanmiddag werden de puppen gefilmd voor een reclame.
En was ik de puppyoppas. Dus foto's maken lukte niet helemaal. Morgen en zaterdag naar de show in Oss.
Dus zal er van foto's ook niet zo heel veel komen.
Zondag maak ik het weer goed. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
3 Juni 2015 6 Weken oud!
Vanmiddag het land op geweest met mama Eva. Echt heel erg leuk om te zien hoe Eva zich om haar kinderen bekommerd, Dan is het maar goed dat ze er 2 heeft.
Ze wilde ze bij elkaar houden, maar dat lukte niet helemaal.
Gelukkig kwamen de mannen later helpen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
2 Juni 2015 Dag 41
Wat kun je doen op een stormachtige herfstfdag in juni?
Nou, nog even kijken of je nog muzikaal genoeg bent.
Proberen of je nog wat speelgoed kunt slopen. En verder een beetje lui rondhangen.
WE WILLEN ZOMER ! ! |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
1 Juni 2015 Dag 40
Vanmiddag een lekker zonnetje Maar de wind maakte het toch weer koud. Wel heerlijk het land op geweest, en ze hebben daar lekker gespeeld. Ze worden nu toch al ondernemender. Prachtig om daar naar te kijken. Eigenlijk gaat de tijd weer veel te snel. Eenmaal weer binnen lagen ze binnen 0.9 seconden te slapen. Hartstikke moe van het spelen. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
31 Mei 2015 Dag 39
De hele dag SHIT weer, dus moesten we binnen blijven. Tika en Iva vinden dat niet echt heel leuk. Je merkt dat ze graag mee gaan. En gaan dan ook wel een beetje staan drammen. Maar uiteindelijk hebben ze het op gegeven en zijn ze lekker gaan liggen. Als ze weinig te doen heben eten ze ook minder. Gelukkig kwamen Eva en Muts even helpen |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
30 Mei 2015 Dag 38
Vandaag wel heel veel foto's. Vanmorgen was het weer veel te koud buiten. En zijn we lekker binnen gebleven. En werd Tika extra cerwend met een nieuwe knuffel. Gelukkig mag Iva er ook mee spelen. Vanmiddag konden we toch nog even weer naar buiten. En zijn we lekker samen met de Bassen het land op geweest. Iva en Tika vonden dat toch wel erg leuk. En gingen echt met de Bassen mee heel ver het land op. Stoere meiden |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
29 Mei 2015 Dag 37
Weer te koud vandaag, maar toch even de voortuin in geweest, Niet lang, maar lekker buiten is toch wel even goed. Rachel was mee, wel aan de lijn met die drukke weg hiervoor.
Maar dat was toch wel heel erg leuk.
Gelukkig zijn ze totoaal niet onder de indruk van "vreemde"honden. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
28 Mei 2015 Dag 36
Hun wereldje wordt u alle dagen een beetje groter. En van middag voor het eerst het grote land op geweest. Hoe spannend allemaal. Tika zat met haar ogen dicht van de zon te genieten. En ging ook heel netjes poepen in het gras, Wat een knapperd. Hopelijk wordt het weer nu toch echt een beetje beter. Kunnen we meer naar buiten. |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
27 Mei 2015 5 Weken oud!
Eindelijk een zonnetje En hebben ze lekker buiten gespeeld in de speeltuin. De jongens kwamen ook mee spelen, Hoe gezellig is dat. Vandaag ook weer even op de weegschaal geweest En samen in het mandje gezeten, paste nog net. Muziek maken vinden ze nog steeds een leuke bezigheid. En knap dat ze iedere keer het geluid van het paard weten te vinden. Nu maar duimen voor nog veel meer mooi weer |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
26 Mei 2015 Dag 34
Helemaal fijn om weer thuis te zijn en weer te genieten van dat "tuig". Ik heb ze verschrikkelijk gemist, maar helemaal top dat Tineke alle dagen foto's op Face Book gezet heeft. Het internet was daar verschrikkelijk slecht, maar toch konden we ze zo een beetje volgen. Vandaag de speeltuin buiten opgebouwd en nu heel hard duimen voor beter weer, ze zijn wel even mee naar buiten geweest, maar weer om lekker buiten te zijn en te spelen is het niet. Pppfff, wordt het nog zomer? |
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
OP PAD
Als we op pad zijn met de honden dan ziet dat er zo uit!
Zie je ons rijden? Mag je best even zwaaien :-)
|
Wil je weten hoe ze het de eerste vier weken gedaan hebben?
Kijk dan even hier!
|